Hemtenta.

Hemtenta på kursen kommunikation i omvårdnad går av stapeln idag mellan 08-17. Jag är riktigt nervös eftersom jag aldrig tidigare har skrivit en tenta på de viset och jag oroar mig för att åka dit för plagiat även om det ej är meningen när man refererar rätt. Dessutom har jag haft mina två fina killar på var sin sida av sängen och dom båda har nog drömt eftersom dom flängt o kastat sig i sängen samtidigt som Hugo snarkar högt. Så att skriva tenta idag och prestera ordentligt känns alltså inte helt optimalt, håll tummarna!
 


Idag åker barnen till sin pappa och jag och Henrik har återigen egentid. Frågan är bara hur man tar vara på sin tid tillsammans på bästa vis? Väderprognosen spår regn hela helgen, annars hade vi tankar på att åka på någon utflykt eftersom Henrik köpte en bil i veckan o vi först nu har möjlighet att ta oss vart vi vill.
Vad hittar man på för att njuta av sin tid tillsammans om regnet öser ner? Kom gärna med lite tips.
Dags att hinka mer kaffe och hoppas koffeinet kickar in o hjälper mig hålla koncentrationen uppe för hemtentan, ha en fin fredag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0