Praktiken är över.

Äntligen är praktiken över och ingen är gladare än jag, våra sånna perioder ska vi ju ha för att få möjlighet att lära oss det vi läst om men den chansen fick jag tyvärr inte på det här stället och jag kände mig inte riktigt välkommen alls. Nu återstår en uppgift som ska skrivas och det tänkte jag sysselsätta mi med denna dagen, så någon långhelg blir det inte för mig och barnen ska till fritids och förskola idag.
 
Ser fram emot en barnfri helg tillsammans med Henrik, nu har vi varit ifrån varandra i flera dagar och jag längtar som bara den efter honom. Det är så konstigt att känna så för någon, att vara så säker på vad man vill i framtiden och allt man kan göra är att hoppas och kämpa för att det ska bli som man visulerar i huvudet. Efter att han har fått ett sommarjobb så innebär det att vi kommer ses mycket mer sällan än förut, det är riktigt jobbigt för mig men jag kommer kämpa för att göra det bästa av situationen.
 
"Distance is just a test to see how far love can travel"
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0