Tio år.

Godmorgon måndag.
Helgen är över och måndagsångesten är stor, fyra dagar till på min förbannade praktikplats innan jag återigen får vara mer på hemmaplan igen. Det känns som helgen har gått alldeles för fort och att jag knappt hunnit umgås med barnen eller Henrik alls ordentligt. Nedräkningen inför sommarlovet har verkligen börjat, även om det är jobb som gäller så behöver man iallfall inte känna den inre stressen inför alla tentor och allt man måste klara, då är det bara jobb och det kan man lämna kvar i samma stund som man slutar.
 
Idag fyller min älskade lilla vovve tio år, jag kan inte förstå att det gått så lång tid sedan jag åkte tillsammans med min kompis till småland och hämtade hem henne till min allra första lägenhet. I tio år har hon fuiints vid min sida och vart med genom världens upp och nedgångar men troget stått kvar och älskat mig vilkorlöst. De där med djur är fint, och jag är tacksam att barnen får växa upp med dom runt omkring sig.
 
 
 

Kommentarer
maria eek

Skönt att du slipper praktiken snart och grattis till din fina lilla hund!

Svar: Tack snälla du !
Emmelie

2015-05-12 00:26:47
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
JENNYH - Mammablogg

men gud så söt :) vill också att mina barn ska växa upp med djur, det är så härligt och det har jag själv gjort :)

Svar: Ja de är nog en fin fördel tror jag, även om de innebär lite jobb för mamman =)
Emmelie

2015-05-15 17:29:19
URL: http://jennyh.se/
Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Vad fin hund:)

Svar: De är min första lilla bebis de där =)
Emmelie

2015-05-16 22:16:42
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0