Torsdag.

 
Alltså dessa två ungar, herregud så älskade dom är.
Dom må vara i världens mest intensiva period och testar mitt tålamod till tusen sisådär hundra gånger om dagen, men dom är mitt ljus i vardagen tillsammans med Henrik såklart.
 
Idag fick vi ett par extra timmar tillsammans, jag hade hemstudier och hade möjlighet att hämta hem Ebba tidigare än vanligt. Imorgon är det en sista tidig morgon och sedan kör vi helg tillsammans allihopa! På lördag tar jag med alla barnen till boråsdjurpark med en mammagrupp jag gick i när Ebba var liten. Blir spännande och se hur hektiskt det blir att ha både Ebba, Hugo och Liam på egenhand eftersom pappor ej får hänga med på resan, jag är ju van vid att ha många bollar i luften så en unge extra ska nog inte vara något bekymmer alls :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0