Vardagen som gör mig varm inombords.

 
Alltså vardagsens ljusglimtar kan göra mig alldeles varm inombords. Som igår efter en lång dag med utbildning för oss båda och trötta efter lite sömn eftersom Hugo är sjuk. Jag går omkring och plockar här hemma och kikar in i sovrummet och möts av det här <3
Jag är van vid att vara ensam, men att se dom som två liggandes på sängen tillsammans gör mig så himla lycklig, en helt vanlig vardagshändelse som bara får mig att le inombords och känna sån kärlek för dom bägge. Inte kunde jag tro för ett år sedan att mitt liv skulle se ut såhär nu, jag är så lycklig att jag funnit min själsfrände och nu vill jag bara få en fungerande vardag ihop och vi är på god väg att nå dit.
 
Dags att göra ett röj här hemma, jag får kaffebesök av en vän som jag knappt hunnit träffa något de senaste. När skolan är över för denna gång så ska jag se till att träffa mina nära o kära så mycket de bara går under sommaren, att plugga på annan ort tar mycket tid och det är svårt att hinna med o träffa dom som förut.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0