17/11 - Hugos födelsedag.

Igår var det fyra år sedan min minsting kom till världen, fyra hela år - vart tusan har de åren tagit vägen liksom?
När Ebba var fyra så hade jag redan en ettåring hemma och hon kändes stor, eftersom Hugo är minst så kommer han nog förbli min lilla bebis tills det kanske i framtiden blir något syskon.
Att fira sin födelsedag som nyopererad och dessutom under tiden han har sin smärttopp är inget att hurra för, han var rejält medtagen igår och sov stora delar av dagen och fick feber. Vi försökte fira så gott vi kunde genom att sjunga för honom och servera frukost på sängen (efter vi sagt till han att gå upp i sitt rum och låtsas sova eftersom smärtan gör att de är vakna maassor om natten).
Vi sjöng och överlämnade paket och frukost på sängen serverades, även om han inte kunde äta den så var det nog kul att få bli lite uppvaktad.
Älskade Hugo - tack för att du kom och förgyllde mitt liv för fyra år sedan.
 
 
 

Kommentarer
Cissi

Stora killen! Grattis ;)

2015-11-18 10:48:28
URL: http://nastanperfekt.blo.gg
Mirre

Ohh grattis till fina Hugo

2015-11-19 13:07:22
URL: http://nouw.com/sweetwords


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0