Dör söthetsdöden tusen gånger om.

Förbered er på att dö söthetsdöden tusen gånger om, det gjorde jag.
Idag var barnen tillräckligt pigga för att åka iväg och hälsa på min kompis som dessutom har huset fullt med hundvalpar förtillfället. Sju stycken 4-veckors bebisar och gosa med och jag var minst sagt i himelriket för en stund.
Har ni på riktigt sett något gulligare?
Jag har gått och blivit förälskad på nytt, Henrik han förstår dock inte storheten i detta och är den som står med stadiga fötter på jorden och menar att vi inte kan ha fler djur.
Hugo frågade när han skulle få ta hem sin valp och Ebba satt som klistrad i valplådan under hela besöket <3
 
 
 
 

Kommentarer
Malena

Oj vad charmiga. Jag förstår dig!:) Vi har haft en golden men den blev bara två år. Sen då mina barn är vuxna ska jag köpa en ny!:)

2015-11-23 13:22:19
Mirre

Men ohhhhh så söööööta

Svar: Alltså helt bedårande, ville ha dom alla =)
Emmelie

2015-11-23 21:11:42
URL: http://nouw.com/sweetwords


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0