Kalaset som var.

 
Och så var helgens piratkalas för grabbarna avklarat. Det var trångt i vår fyra vill jag lova, men grabbarna var nöjda och nu är kalaset över. Liam fyllde för ett par veckor sedan och Hugo firar jag lite när han fyller nästa vecka, tänk att ungen redan blir fyra år?
Tyvärr hade jag fel inställningar på kameran och de flesta blev suddiga, men dessa får duga trots allt.
Praktiken är över och nu är det återigen dags att återvända till skolbänken, jag är så fruktansvärt slutkörd och jag måste bli bättre på att prioritera föreläsningar oc h läsa mer hemifrån för att orka mer i längden. Det dåliga samvetet kommer på direkten efter attt ha missat någon föreläsning men jag måste helt enkelt börja sålla för att orka.
 
Dags att fortsätta morgonkaoset - önskar er en fin start på veckan!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0