Operationen.



Älskade barn, vilken pers denna operationen har inneburit. Mina tappra små krigare har skött sig galant. De båda var lugna innan sövningen och allt sådant gick bra, men att se sitt barn försvinna framför ögonen på en är fruktansvärt. Hugo var först ut och blev rejält medtagen av operationen, blödde en hel del och blev istället för piggare mer trött och apatisk så han fick mer dropp innan han fick komma upp på avdelningen. Ebba har också haft jätteont men inte varit lika påverkad som Hugo, älskade ungar om jag bara kunde bära smärtan åt er. Nu hoppas vi på ett problemfritt tillfrisknande och att vi får åka hem och rå om varandra på hemmaplan istället.

Kommentarer
Mirre

Ohh vilka tappra små hjältar duktiga dom/du varit
kramar

2015-11-14 12:14:29
URL: http://nouw.com/sweetwords
Sam

Ah dessa modiga, hoppas jag att de kommer att få bättre snart <3

Svar: Ja visst är de små hjältar, men oj vad jobbigt de har de!
Emmelie

2015-11-16 18:46:23
URL: http://samfranklin.blogg.se
Anonym

Ja det är hemskt att man är så maktlös när ens barn inte är i ens egna händer, hoppas dom kryar på sig så bra som går, 😊 och att ni nu slipper alla sjukdomar som drabbat er innan. Fick ni åka hem samma dag? Själv låg min tös inne i 2 dagar men är nog olika mellan sjukhusen. 💖

Svar: Vi fick ligga över en natt, det skiljer sig mellan olika sjukhus hur man gör. Sen är de skillnad om dom tar bort delar av halsmandlarna eller hela. Kram
Emmelie

2015-11-17 11:57:59


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0