Ett extra dygn ifrån dom.

Godmorgon fredag.
Jag vakar med en förkylning och det var väl inte riktigt vad jag hade hoppats på inför helgen, men som tur är så brukar inte sjukdomar ta så hårt på mig och jag är väldigt frisk av mig för det mesta.
(jag inser att man ALDRIG ska skriva sådär)
Barnen har åkt till sin pappa och kommer inte hem förens på söndag igen, vi ska testa att dom är iväg ett dygn längre nu under en period och se hur de fungerar. De känns lite tungt eftersom jag inte hann hem från skolan och säga hejdå innan de åkte, utan sist jag såg dom var igår morse när jag lämnade dom på skola och förskola.
Jag får passa på och ladda batterierna så gott det går under denna helgen och lägga mycket tid på kommande tenta så hoppas jag att jag har nya krafter på söndag när de kommer hem igen - älskade ungar <3
 
 

Kommentarer
Josefin -Happy Days-

Krya på dig och hoppas du får njuta av en härlig helg!

Svar: Tack så mycket <3
Emmelie

2015-10-02 11:14:52
URL: http://myhappydays.se
Yohanna af Skovde

Haha nä, man ska aldrig skriva vad man aldrig är :) Hoppas du slipper eländet med förkylningen i alla fall!

Svar: Jag känner mig frisk, lite lite förkyld o de blir ofta inte värre än så =)
Emmelie

2015-10-02 13:06:17
URL: http://yohannaafskovde.se/
Mirre

Hoppas att du piggnar på dig över helgen och ohh förstår att du saknar dem =d, men det går ju som oftast då fort på helgen, redan söndag imorrn =D

Svar: Jag känner mig frisk och kry, så ingen fara skedd =)
Emmelie

2015-10-03 07:42:37
URL: http://myflowergirl.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0