Ett påbörjat projekt.

Jag har påbörjat ett projekt, och jag har liksom aldrig riktigt tålamoedet att avsluta sådant jag påbörjat.
Under ett års tid har jag tänkt på att jag verkligen vill måla om köksbordet och stolarna men jag inser att det är ett väldigt stort jobb och tar väldig tid. Igår kom min syster hit med färg och vi påbörjade allting, det tar VÄLDIGT lång tid och är inte roligt för fem öre. Så just nu är köket är en enda röra och jag inte har de minsta lust att påbörja måla ett nytt lager på möblerna så tänker jag i mitt stilla sinne att jag skulle aldrig påbörjat detta alls. Nåväl, resultatet kommer förmodligen bli tusen gånger bättre än var det var från början, så de får vara värt de.
 
 
Idag väntar ett par timmars tentaplugg med vännerna och sedan får vi se vad jag och Henrik hittar på. Det känns ändå fint att ha valmöjligheten att åka ifrån och göra något och bara ägna oss åt varandra. Jag längtar efter barnen som bara den denna gång men försöker ta vara på den barnfria tiden genom och hämta energi och göra sådant som annars är lite svårare.
Önskar er en fin lördag, dags att fortsätta måla och slipa.

Kommentarer
Mirre

Blir alltid lite extra fint då man gör om det till vitt =D, så tror det blir toppen. Tycker inte heller det är så roligt att göra sådant, =D, men ändå vill man

2015-10-03 20:57:35
URL: http://myflowergirl.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0