Jag har funnit min själsfrände.

Hur är det möjligt att vid 28års ålder finna sin pusselbit i livet? För jag är övertygad om att det var han jag fann för ett år sedan.
Mitt liv var kaos, jag var rätt nyligen ensamstående till barnen, hade börjat studera till sjuksköterska i en kommun tio mil hemifrån och hade svårt att hinna med någonting.
Sen träffar jag honom och den ena självklarheten efter den andra visade sig.
 
Henrik du får mig och skratta som ingen annan och är nog den mest snälla och ödmjuka människa jag någonsin mött.
Du står alltid på min sida och finns alltid intill och stöttar mig.
Du tror på mig när jag tappat hoppet själv och får mig att inte ge upp utan vänder alltid på saker och ting och försöker få mig och se på bekymmer från en annan sida.
Du är underbar mot barnen och jag är evigt tacksam för hur du ställer upp i tider som nu då min utbildning gör så jag knappt är hemma alls.
Jag älskar dig precis som du är, även om du retar gallfeber på mig imellanåt och gör mig galen stundttals. Jag skulle aldrig vilja ändra på dig, fortsätt alltid vara den du är.
Jag hoppas att få uppleva massor av grejer med dig under alla våra kommande år, för de är dig jag ska bli gammal med.
Tack för att du finns i mitt liv, min pusselbit, min Henrik - Jag älskar dig.
 
 

Kommentarer
kelly

Åh vad härligt de låter och vilka fina bilder!:)

Svar: Man får ge sig till tåls med mobilbilder ett tag framöver :)
Emmelie

2015-10-26 20:34:06
URL: http://blivandemmamma.blogg.se/
Emmelie

Såå fina bilder! :)

Svar: Hon fångade verkligen vår gnista<3
Emmelie

2015-11-11 12:34:41
URL: http://emmeliemaria.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0