På promenaden.

 
 
Vilket väder oktober bjuder på idag! Jag har varit ute och promenerat vid två tillfällen och ena gången lurade jag med mig Henke till Nolhagaberget för att gå en vända. Man blir verkligen hemmablind men Alingsås har verkligen ett par riktigt fina platser och jag är glad att jag blev kvar i stan även om jag som yngre desperat ville härifrån.
Annars har vi faktiskt inte gjort något speciellt i helgen, projektet med att måla om bordet och alla stolar tog mycket längre tid än vad jag trott från början. Men nu är vi ganska så klara och köket fick sig ett rejält lyft, lite småpill kvar men de får vi ta längre fram.
Nu inväntar jag mina två huliganer, som jag längtat efter dom när jag inte sett dom sen torsdags morse.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0