En tuff period.

Godmorgon regniga höstdag.
 
Jag är inne i en period av nedstämdhet, jag tror att hösten har en hel del med det och göra eftersom jag nästan alltid blir mer deppig när mörkret närmar sig. Sedan ska man inte glömma att det är en extrem jobbig termin i skolan just nu, det är mycket vi förväntas kunna och klara  av och de är lite tid utsatt för sakerna på schemat. Det betyder att vi måste skapa oss egen tid vilket som tvåbarnsmamma kan vara väldigt, väldigt svårt.
Känslan jag känner är att jag aldrig räcker riktigt ända fram för någon. Som om jag anstränger mig som bara den men att det jag faktiskt gör inte en uppmärksammas eller riktigt uppskattas heller. Barnen är dessutom inne i en period då de bara bråkar och bråkar med varandra och det tär ännu mer på måendet och många gånger känns det som om min inre bägare bara rinner över.
Bit ihop eller bryt ihop , inte sant?
 
 

Kommentarer
Angus

Åh jag känner också att jag är nere nu, tror det är hösten som gör det! hoppas du kommer upp snart igen, vet inte om det är bäst o bita ihop eller bryta ihop.. det kanske inte går o bestämma?

haha tack! Fototips rnt generellt, hitta en fantastisk miljö och två fantastiska människor och peppra på! :) kameran är sällan det viktiga i sammanhanget, det är de som står framför och den som står bakom, känslan! att fånga ögonblicket! :) Pilla på, inget kan gå sönder!

2015-09-15 14:48:08
URL: http://angusfoto.blogg.se
Mirre

Ja ibland får man dessa svackor, minns hur jag mådde då jag fick babyblues ångest i 5mån då Isabelle kom,

Styrkekramar

2015-09-16 10:46:04
URL: http://myflowergirl.blogg.se
petra

Man kan inte alltid vara på top och må bra man måste få tillåta sig må dåligt också,kram

2015-09-16 22:04:47
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0