Hon är borta.

Klockan är inte ens sex och jag sitter uppe och vaken även fast än jag inte behöver. Igår morse möttes jag av att någon hade eftersökigt ägaren till en katt som dom hade kört på, och jag insåg ganska snart att de var min katt som ej hade kommit hem igår som blivit drabbad. Katten hade blivit påkörd och sedan sprungit upp i skogen och de som körde på henne hade letat utan att hitta henne. Henrik sprang ut och letade och ropade så fort jag berättade de för honom klockan sju igår morses och sedan har massor av människor varit här och letat och ropat utan att finna henne. De gör så ont i mig att veta att hon förmodligen ligger svårt skadad och lider eller redan är död, de är ju en av våra fyrbenta familjemedlemmar och barnen frågar vart hon tagit vägen. Jag antar att det är de som håller mig vaken, alla andra i familjen sover fortfarande gott.
 
Blir nog en dag med hemstudier idag, jag har egentligen två föreläsningar som jag hade velat gå på men jag känner mig helt slut efter en tuff vecka och de här med katten har fått bägaren att rinna över lite.
Jag önskar er ialfall en fin fredag och fin start på helgen <3
 
 

Kommentarer
Michaela

Åh så ledsamt. Hoppas att hennes lidande blev kort :(
Kramar

2015-09-12 06:55:20
Mirre

Men ohh lillhjärtat, förstår ni funderar och oroar er,

kramar

2015-09-12 21:41:22
URL: http://myflowergirl.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0