Hon fångade vår gnista.

 
Igår eftermiddag tog vi bilen till Borås, jag hade bett min fina vän Michaela föreviga oss med kamren och herregud vad tacksam jag är för att hon ville ta sig an uppdraget. Ljuset, vinklarna och känslan har hon fångat precis på de viset som jag gillar och de kan inte varit lätt  att få de bra med tanke på hur obekväm jag var framför kameran och hur mycket min kära sambo pratade hela tiden.
Jag tycker bilderna fångar gnistan som finns mellan oss och jag är så glad jag har dessa att titta tillbaka på och minnas längre fram, efter denna dagen kommer du få fler uppdrag min vän .
 
 
 
 
 

Kommentarer
Angus

Åh underbara bilder! se du hittade någon som kunde hitta det där du ville ha!
Tack för dina fina ord, blir så vansinnigt glad!

Svar: Ja hon är jätteduktig, är så glad hon ville föreviga oss <3
Emmelie

2015-09-21 08:38:57
URL: http://angusfoto.blogg.se
Aurora

Åh det kan man verkligen säga att hon gjorde, fångade gnistan. Riktigt fina foton! :)

Och så sorgligt om eran katt, har ni fått veta något mer? ♡

Svar: ^h tack, är helt förälskad i bilderna. Nej, katten är nog borta :(
Emmelie

2015-09-21 20:26:24
URL: http://aurorals.blogg.se
Anna

Jag blir alldeles varm i hjärtat av att se dessa bilder, helt fantastiska.

Svar: Åh tack, visst är de underbara?
Emmelie

2015-09-22 05:43:31
Mirre

Superfina kärleksfulla bilder =D

Svar: Ja är jättenöjd! =)
Emmelie

2015-09-23 21:46:45
URL: http://myflowergirl.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0