Kalas under helgen.

Jag har verkligen inte motivationen för bloggen just nu, och jag vill verklige inte tappa den men känner bara att livet går på i gammal slentrian och jag har egentligen inget speciellt att uppdatera om. Får jobba på att använda kameran mer flitigt och hoppas lusten att blogga blir mer påtaglig då.
 
I helgen har vi haft kalas för Henke som fyller år på tisdag, vi passade på medan Liam var här och bjöd in de närmaste. Min snälla vän och granne var dessutom snäll nog att hjälpa till med bakandet inför kalaset och det var väldigt tacksamt. Jag är inte duktig på att baka och trots att jag anstränger mig så blir det aldrig riktigt bra, kan ju bero på att jag inte tycker det är roligt heller och får panik över alla skålar och slevar som behövs användas.
 
Kolatårtan, bland de godaste jag ätit och jag är ingen "kak-person"
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0