Liseberg i september.

 
En heldag på Liseberg en fin höstdag, herregud så intensivt det var. Barnen hade förståss jätteroligt och vi hade tur med vädret nästan hela dagen bortsett från en skur och regn under någon timma på eftermiddagen. Men OJ vad folk det var där, jag hade nog räknat med mindre folk eftersom sesången typ är över och min tanke var att de allra flesta hade passat på och gå under sommarmånaderna, men jag hade ganska fel. Det blev med andra ord en hel del köande och inte direkt överdrivet många karuseller åkta. Men barnen är nöjda och det var roligt att få ge dom den upplevelsen.
 
Helt slut och tålamodet var slut långt innan jag hade klivit upp ur sängen i morse, så nu efter lite förberedelser inför mogondagen så ser jag fram emot att krypa ner i en sval säng. Godnatt på er <3
 
 
 
 
 

Kommentarer
Mirre

Så fina ni är allihopa och rolig dag tillsammans

Svar: Vi hade en fin dag absolut =)
Emmelie

2015-09-13 22:15:46
URL: http://myflowergirl.blogg.se
petra

Liseberg är ju bara så mysigt:)

Svar: Ja de är mysigt men intensivt =)
Emmelie

2015-09-13 22:40:59
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0