När man inte hinner med någonting.

Herregud vad bloggen blir lidande men jag har verkligen ingenting att uppdatera om och kameran ligger oanvänd i en låda här hemma. De är så himla mycket i skolan just nu och istället för att systematiskt försöka göra lite i taget så har det låst sig totalt för mig och jag gör ingenting alls och det är inte direkt det optimala.
Ska försöka sätta mig ner och börja sammanfatta lite inför kommande seminarier och tenta idag.
 
Det har regnat konstant den senaste veckan men idag skiner äntligen solen igen och det passar oss perfekt eftersom vi har barnhelg och frisk luft är ett måste med barnen. Tänkte passa på och besöka någon lekplats och pyssla i stan idag innan man med got samvete kan slå sig ner i soffan här hemma ikväll.
Dags för en stor kopp kaffe för att denna mamman ska vakna till liv, och en morgonpromenad med hundarna i solsken- önskar er en fin fredag!
 
 
 

Kommentarer
Petra Olsson

Ibland hinner man ingenting för allt tar sådan tid,det är tur att det kan bli lugnt emellanåt :)trevlig helg

Svar: Javisst är de så =)
Emmelie

2015-09-25 15:55:16
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0