Onsdagsmorgon.

Godmorgon mitt i veckan.
Barnen ligger tillsammans i soffan och kollar youtubeklipp och jag försöker desperat vakna till liv med mera kaffe, den här känslan av att alltid vara lite trött tar på energin. Men denna terminen kommer man nog känna så lite konstant och jag försöker ta en dag i taget istället för att stressa inför vad som komma skall i framtiden.
Äntligen har jag dessutom fått tummen ur att börja sortera upp allting inför kommande tenta, av någon konstig anledning så har jag bara skjutit upp de tidigare men nu börjar jag sakta men säkert komma ikapp igen.
Min plugghörna som Henrik ordnade till mig används numera flitigt, så mycket skönare att ha ett litet skrivbord med böcker och allt nära till hands istället för att sitta vid köksbordet.
 
 
 

Kommentarer
Mirre

Ohh så gullig peppande lapp och skönt att själv få vakna till lite och barnen vaknar till vid lite roliga klipp =D

kramar

Svar: Ja han kan allt min kära man, om han vill =)
Emmelie

2015-09-30 22:23:37
URL: http://myflowergirl.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0