Trött, tröttare, tröttast.

Herregud vad jag är trött, ögonen går i kors efter de senaste dygnen sjukdom här hemma. När barnen har feber så genererar det till mycket mindre sömn och inatt var jag nära till bristningsgränsen och kände mig som världens sämsta mamma som blev irriterad på Hugo som aldrig kom till ro och slutade vakna och skrika. Efter tre nätters minimalt med sömn så ska jag idag krypa ner i sängen tidigt och förhoppningsvis sova eftersom Hugo sover hos sin pappa inatt. Så håller vi tummarna att min arm inte värker allt för mycket, jag tog nämligen tillfället i akt och vaccinerade mig mot hepatit a och b eftersom man som sjuksköterskestudent måste ha de skyddet.
 
Jag borde verkligen sätta mig och plugga lite, detta är verkligen en hektisk termin men jag misstänker att jag inget vettigt får gjort innan vila ändå. Dags att försöka sig på att ladda batterierna och slänga sig raklång i soffan med andra ord.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0