Ullareds resa.

Lördagskväll med tända ljus och regn som smattrar mot rutorna. Det känns som världens längsta dag idag eftersom vi satte klockan på ringning innan fem i morse och tog bilen mot Ullared. Vi var där tills lunchdags och hade under de timmarna plockat på oss en hel del fint, lite till barnen inför kommande födelsedagar och lite kläder och heminrdning.
Väl hemma igen så slog barnens virus på Henrik och nu sitter han uppkrypen i soffan med mängder av kläder och har feber, han är ganska så ynklig nu vill jag lova.
Nu ska här slappas en stund till sen är det sängen som gäller, vi har lite sömn att ta igen båda två efter dagens tidiga shoppingtrip.
 
 
 
 

Kommentarer
Ida - foto & häst

Åh så underbart med Ullared!! :D

Svar: Eller hur, nu lär de nog dröja till nästa gång men de är kul när man åker sällan =)
Emmelie

2015-09-06 21:09:37
URL: http://prinsesc.blogg.se/
Amanda Niclasson

Otroligt fin blogg och design du har!!

Svar: ÅH tack, vad glad jag blir!
Emmelie

2015-09-06 22:06:50
URL: http://femtiotrekvm.blogg.se/
Eleni

Åh, jag älskar den där blåmönstrade krukan! Vill också ha!! :D Dock blir det nog inget Ullared för min del inom närmaste tiden. Väntar fortfarande på att göra debut där ;(

Svar: Jag blev också helt förälskad i den, jag ångrar att jag inte köpte fler faktiskt. Klart du måste göra debut, jätteroligt ställe =)
Emmelie

2015-09-08 22:45:40
URL: http://eleni.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0