En lördagsmorgon.

Jag är barnfri och det är lördag, jag skulle egentligen kunna sova hur länge som helst men vaknar med en känsla av utvilad vid 07. Det är ganska skönt att sedan kunna ligga kvar i sängen en stund, gå upp och sitta vid datorn och kika bland bloggar och sedan ha möjlighet att gå och lägga sig igen och slappa efter frukosten.
Jag och min skrivarkompis har plöjt igenom en massa artiklar i veckan som gått och kikat i mängder av litteratur för att hitta något som stödjer det vi vill få fram, vi kom in i ett bra flyt igår och jag känner mig värd att vila i helgen.
Idag ska vi tydligen på en fotbollsmatch i Göteborg, jag är inte direkt intresserad och gör det mestadels för Henriks skull. Men han har tydligen bokat platserna i klacken och det känns inte roligt för fem öre och stå bland massa fulla galningar som hejar fotboll och skriker och tänder bengaler. Vad gör man inte för den man älskar?
Dags för frukost och sedan får det nog bli en promenad i skogen med hundarna och bara pausa verkligeheten en stund, finns inget mer fridfullt än det (varför gör jag det inte mer ofta?)
 
Får nog använda kameran lite, alla inlägg består av gamla bilder numera..
 
 

Kommentarer
ensekundtusentankar.blogg.se

Skönt med kravlösa mornar! Ha en trevlig lördag!

2016-04-30 13:29:21
URL: http://ensekundtusentankar.blogg.se/
Marie

ja hopplöst sådana ggr då man är ledig och kan få sova så gör man det inte då heller =D

2016-04-30 22:31:57
URL: http://sweetwords.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0