Från vårdcentral till föreläsningar.

Efter tre veckor ute i det praktiska och på vårdcentralen så var jag idag tillbaka på högskolan för föreläsningar inför kommande B-uppsats. Efter dagen så känns det minst sagt kaosartat, hur tusan ska vi reda upp detta och klara av att skriva allting akademiskt?
Vi har iallfall valt ett syfte och vi kommer rikta in oss på "beskriva hur ungdomar upplever sin delaktighet i vården som har en förälder som behandlas för cancer" Jag tror och upplever att det är en grupp som ofta blir bortprioriterade och glöms bort, därför ska det bli spännande att undersöka hur de närstående upplever sin känsla av delaktighet.
 
Så nu efter en heldag i skolan, matlagning och förberedelse inför morgondagen och nattning av barn så ska jag bara totaldäcka i soffan med världens huvudvärk, ibland blir jag trött på att dygnet inte har fler timmar för man hinner nästan ingenting.
Önskar er andra en fin kväll!
 
En av Alingsås favoritplatser för ett par veckor sedan..
 
 

Kommentarer
Marie

Så fina bilder

2016-04-26 10:03:30
URL: http://sweetwords.se
Aramia Östman

Otroligt vackra bilder, du har verkligen fångat allt med dom =)

Svar: Tack =)
Emmelie

2016-04-28 11:15:23
URL: http://kellymelwin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0