Nya "vänner"

 
Idag kan man verkligen säga att våren har kommit till Alingsås, termometern visade nämligen 17 grader varmt under eftermiddagen. Helt otroligt och jag har verkligen längtat efter denna årstiden, nu är vi på rätt väg och innan vi vet ordet av är träden fyllda av löv igen och sommaren är på ingång.
När värmen ändå var här så passade jag på att göra lite nytta på vår baksida, jag klippte ner lite granar och krattade ihop allt skräp sedan, Hugo hittade då sina nya bästa vänner - två sniglar. Han satt länge och pratade och lekta med sina nya "vänner", haha så himla söt!
 
Nu ska jag släcka alla lampor här hemma, Henrik har rakat av sig håret och det ser helt fruktansvärt förjävligt ut. Jag har sagt till han i över ett års tid att behålla lite längd på håret, för det skulle se illa ut annars. Nu rakar han av allting och han ser ut som en farbror, lika bra och släcka ner.
 
 
 

Kommentarer
radhuslivet.se

Grattis 😘

Svar: Tack ❤️
Emmelie

2016-04-04 23:36:06
URL: http://radhuslivet.se/
ensekundtusentankar.blogg.se

Vilken söt snigel!
Baksidan att den enda jackan som passar är vinterjackan 😁😳
Att badsäsongen närmar sig vill jag inte ens tänka på ...

2016-04-05 16:49:23
URL: http://ensekundtusentankar.blogg.se/
Mirre

Så söt han är och härligt med vårfeelings, kul att du bor i Alingsås, det gör min storasyster, i ett område som heter Marryd

Svar: Men vad roligt, då är du här ibland =)
Emmelie

2016-04-06 13:40:39
URL: http://sweetwords.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0