Om dygnet ändå hade fler timmar.

Vilka intensiva dagar det är när man försöker få pratik på annan ort, vardag och studier att gå ihop, den ekvationen fungerar inte helt bra tyvärr. Har suttit tre timmar och koncetrerat mig och försökt klara läkemedelsberäkningstentan idag, men jag är inte hoppfull alls. Jag har inte haft tiden att plugga så mycket som jag borde, det går helt enkelt inte att trolla till fler timmar på dygnet. Matte har alltid varit min svaga punkt och därför känns det jättejobbigt att veta att denna tentan krävs 100% rätta svar, och klarar jag inte tentan denna eller nästa gång så blir jag spärrad till att läsa nästa termin. Det skulle betyda att min dröm om att bli sjuksköterska bli förskjuten och jag blir inte färdig i juni-17.
 
Ska lägga mig ner i sängen och bara slappa en liten stund nu, barnen är hos sin pappa och alla måsten som finns får helt enkelt vänta en stund, dom försvinner ju inte ifrån mig.
Önskar er alla en fin start på helgen!
 


 

Kommentarer
ensekundtusentankar.blogg.se

Känner med dig :/
Svarade på min blogg men kan ju skriva här med! :)
Det är Milo som ska operera bort halsmandlarna men det blir en lite större operation eftersom dom växt in och ... ja... Allt jag egentligen kommer ihåg är att läkaren sa till Milo " mamma kommer vara med dig när du somnar " fick då flashlights tillbaka till när jag höll i mina kära hundar både inför operation och när dom skulle SOMNA IN... Milo kommer sövas, försvinna... det kändes som en dödsdom. Vet att jag med var så här med hundarna fast det här är snäppet värre...

Svar: [email protected] maila mig så kan jag berätta mer. Jag opererade mina barn på samma dag i november , så vet hur det är..
Emmelie

2016-04-15 16:49:44
URL: http://ensekundtusentankar.blogg.se/
Marie

Ohh men du är en kämpe =D

2016-04-17 12:25:08
URL: http://sweetwords.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0