En jobbig dag.

En sån dag, jag är helt slut och önskar nästan jag bara kunde dra täcket över huvudet och sova ikapp all förlorad sömn och vakna på strålande humör imorgon.
Natten var tuff, Hugo vaknade 22, 00, 02, 05 och sedan gjorde hela trion morgon 05:30 och startade dagen med bråk. Jag är så beroende av hur morgonen blir, börjar dagen kass så är det lätt att resten av dagen fortlöper så och så blev det tyvärr idag.
Stundtals känner jag mig verkligen som världens sämsta mamma, jag hoppas morgondagen blir bättre och det blir mindre intriger och tjaffs här hemma.
 
En paus av bråk blev det iallfall under den timman jag och grabbarna spenderade i pulkabacken - lätt dagens höjdpunkt för oss alla tre skulle jag tro.
 
 
 

Kommentarer
Mirre

Ja sömnen kan verkligen påverka en hel dag och ens humör, då jag fått sova dåligt och Bellis kan vakna för tidigt kan jag bli antingen supergrinig eller superdeppig, det förstör massor sådana dagar

kramar

2016-02-13 22:06:53
URL: http://nouw.com/sweetwords


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0