Våran årsdag.

Vilken överasskning jag fick igår, jag som hade räknat med att inte vi skulle uppmärksamma och fira våran årsdag alls, men strax efter barnen somnat så tog han mig in i badrummet och frågade om vi skulle bada tillsammans. Jag fick mig en rejäl chock när jag såg vad han hade ordnat utan att jag märkt någonting i kvällskaoset med läggning av barnen. Tända ljus, skum, rosenblad i hela badkaret, en god cider och lite chocklad - så himla tacksam för att ha den människan i mitt liv. Jag har aldrig innan blivit uppvaktad överhuvudtaget och Henrik kan verkligen om han vill, han har vid förra årets alla hjärtans dag tex bäddat ute på taket på natten så vi kunde kolla på stjärnhimlen, lämnat blommor till mig, förberett fint fruktfat och nu detta.
Jag har tur som funnit honom!
 
 

Kommentarer
stin

Underbart för dej! Du är värd det!!!

2016-02-28 18:35:58
ensekundtusentankar.blogg.se

Åhhhh vad romantiskt!

Svar: Minst sagt =)
Emmelie

2016-02-28 21:49:12
URL: http://ensekundtusentankar.blogg.se/
Linnéa

Så fint :)

Jag har bara nypt tag i dom små skotten som kommit upp i jorden vid sidan av själva blomman och satt dom i vatten tills dom fått rötter men vet folk som planterar ner dom i jord direkt :)

Svar: Men tack för svaret, min blomma har inte fått några sånna skott ju :(
Emmelie

2016-02-28 22:05:47
URL: http://linneagranstrom.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0