Måndagsmorgon.

Som vi plockade och grejade här hemma igår, och jag som verkligen inte har tålamod till sådant alls.
Vi flyttade krukor, ljuslyktor och ställde annorlunda för att försöka oss på ett bättre helhetsintryck. Visst blev de bättre men det är långt ifrån färdigt, jag måste ha mer prylar som går i svart och koppar. Är det kanske någon som vet vart man kan hitta sådant till ett bra pris?
 
Barnen är hemma igen också, som jag längtat efter dom. De jobbiga är bara att det är en sådan omställning för dom och komma hem igen, och de tar alltid en liten tid innan de landat i hemmiljön efter så många dagar hemifrån. Hör och häpna så har de faktiskt sovit tungt hela natten, utan minsta uppvak och rop på mamma. Jag känner mig alltså helt okej utsövd, även om klockan rinngde innan sex. Snart ska jag tassa upp och väcka dom, så jag får möjlighten att umgås lite med dom innan jag tar tåget till Skövde för en dag med föreläsningar.
 
Önskar er en fin start på veckan.
 
 
 

Kommentarer
Mirre

Ser finfint ut och H&M HOME har mycket i koppar har jag sett i vårt här i stan =D

2016-01-25 07:29:30
URL: http://nouw.com/sweetwords
michaela ♥

ser ut som att ni fått det väldigt mysigt hemma :) koppar och guld är ju sååå fint!

2016-01-26 08:24:58
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0