Tidig morgon trots möjlighet att sova.

Godmorgon lördag.
Återigen är jag uppe tidigt, men jag har inget som stressar mig och jag kan smyga runt i mjukisbyxor och dricka många koppar kaffe och vänta med frukosten hur länge jag vill.  Det är också lite charmen med att vara barnledig, att bara ta de lugnt och inte behöva ägna varje tid åt att gå i mellan syskonbråk eller att försöka komma på något att göra. Under förmiddagens timmar har jag faktiskt lärt mig att ta det lite lugnare och bara strunta i alla måsten och ta det lite lugnare. Eftermiddagen därimot är en annan femma för då klättrar jag på väggarna av att bara gå hemma och göra ingenting.
 
Planerar morgonen med en sen frukost, promenad med Henrik och Chezter och sedan ska vi ner till stan för en fika med en vän som det var alldeles för längesedan jag träffade sist. Ska försöka använda denna söndagen till att tanka energi inför en kommande hektiskt vecka.
 
 

Kommentarer
Mirre

Ja det har ju sin charm det med och få gå skrota lite, =D

2016-01-23 12:44:21
URL: http://nouw.com/sweetwords


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0