En dag med de två jag älskar.

Godmorgon.
Jag är ledig men vaknade av Henriks klocka rom ringde strax efter fem, jag försökte desperat somna om men lyckades inte alls. Visst är det typiskt att inte kunna sova när man vet med sig att man ska jobba hela helgen?
Får ta och slappa utomhus i solen idag istället, för det ser verkligen ut att bli en såndär jättefin sommardag även idag.
 
I onsdags efter jobbet så fick jag hem Hugo över natten, det var mysigt att bara vara han och jag ett tag eftersom Ebba sov hos mormor. Egentligen skulle dom vara en vecka i streck hos deras pappa men fick möjlighet att låna hem dom ett dygn, så har tankat på batterierna så nu klarar jag mig nog tills vi ses igen på söndag.
Vi passade iallfall på att njuta av dagen ordentligt, tog oss en cykeltur till andra sidan stan för att hänga hemma hos min syster med pool. Hugo har kunnat cykla  väldigt länge, men jag har inte riktigt vågat mig ut på trafikerade vägar med honom förut, men det gick ju bra. Resten av tiden tillsammans tillbringade vi ute på gården tillsammans med grannarna, vi bor verkligen i ett bra område med massor av barn omkring oss.
Får försöka njuta av denna dagen ordentligt, eftersom de kommande tre dagarna består av jobb innan välförtjänt semester på nästan två veckor.
 
Gårdagen i bilder:
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0