Äntligen helg.

Herregud vad välbehövligt med helg! Jag har sedan skolan slutade jobbat heltid och det tar verkligen på krafterna, dels för att man inte är riktigt van vid att arbeta när man annars studerar men mestadels för att det är så himla mycket att lära sig och ta in. Nu är min brevidgång över och på måndag går jag på mitt schema, jag hoppas och tror på en lärorik sommar!
 
Barnhelg för oss, jag är egentligen inte mentalt riktigt förberedd men det är bara och köra på så gott det går. Tre barn sitter nu framför tvn och inväntar snart läggdags, jag känner att ikväll får de lägga sig någurlunda i tid eftersom jag är så trött. Det är festival i Alingsås och imorgon väntas en sväng in på stan för att fördriva tiden ett par timmar.
Nu ska jag fortsätta matkoman efter fredagens tacos, jag önskar er en fin fredagskväll!
 
 
 
 

Kommentarer
WWW.angusfoto.blogg.se

Åh tack!! 😬

2016-06-17 21:10:38
ensekundtusentankar.blogg.se

Mums!! Nu kurrade det till i magen.. Jag njuter av en barnfri helg ja.. Jag är trött men gillar att vara vaken lite extra..

2016-06-18 01:19:27
URL: http://ensekundtusentankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0