Helgen gick i rasande fart.

Svosh så var helgen över och vardagen återigen här, visst är det underligt att helgerna kan gå så himla fort?
Jag och Henrik har varit ute och ätit och bowlat med ett par kompisar i lördags och gårdagen låg jag vågrätt i soffan hela dagen eftersom jag råkade få i mig lite för mycket vin kvällen innan. Jag som aldrig dricker, helt plötsligt minns jag varför och det lär dröja lääänge innan det sker igen. Jag är tacksam att jag gör kvällen idag och att jag vaknar upp och mår som vanligt igen. Nu får jag möjligheten att ta igen lite förlorad tid med barnen under förmiddagen och kvällen på sjukhuset.
 
I torsdags var det avslutning för min sjuåring, och det är helt galet att hon redan gått ut förstaklass och ska börja tvåan till hösten. Ebba hade dessutom blivit lottad att få möjlighet att läsa sin egenskrivna sommardikt inför hela skolan och dess anhöriga, och det gjorde hon utan att staka sig och utan att visa minsta lilla nervositet, modigt!
 
 

Kommentarer
ensekundtusentankar.blogg.se

Vilken modig och vacker tjej! man kan verkligen inspireras av barn :)

Svar: Helt oroligt så modiga de kan vara =)
Emmelie

2016-06-13 09:20:08
URL: http://ensekundtusentankar.blogg.se/
Marie

Oh så fin hon var =D

Svar: Visst var hon =)
Emmelie

2016-06-13 21:54:38
URL: http://sweetwords.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0