Kvällsjobb.

Jag jobbar kväll idag, det förstår inte mina barn som båda vaknade 05:30 och inte ville somna om, jag låg desperat kvar och försökte vila lite men efter en timma så gav jag upp och klev upp för att brygga en stor kopp kaffe. Idag är min första dag på IVA då jag har brevidgång och därmed första gången då jag i praktiken får testa på alla uppgifter som medföljer och få patientkontakt. Jag är nervös inför allting, det kommer bli en utmaning bara att hitta rätt från omklädningsrummet i källaren och upp till avdelningen eftersom lokalsinne inte är min starka sida, misstänker jag kommer virra runt där nere under jorden och dra i ett ex antal dörrar innan jag hittar rätt. 
 
Ska ta min lediga förmiddag till att plocka lite här hemma, förbereda inför barnens pappa-dagar och sedan ta en promenad med hundarna, förhoppningsvis kanske vi hinner med att träffa någon för en kopp kaffe också.
Sommarvärmen är visst puts väck idag, konstigt när man vant sig med det varma.
Önskar er alla en fin onsdag!
 
 
 

Kommentarer
Sofia Werlin - mammalivet & hälsolivet

Lycka till :)
Svar: ja det var ett lugnt och skönt nationaldagsfirande!

Svar: Tack :)
Emmelie

2016-06-08 08:26:04
URL: http://sofiawerlin.se
Rebecca

Haha känner igen de där så väl, jag trodde de skulle ta ett år innan jah lärde mig att hitta men de givk ganska fort, iaf till och från omklädnings rummet :) sen är de lurigt att hitta allt annat dock ;)

Svar: Haha hittade :)
Är helt slut efter första kvällen nu, dags att sova o upp för dagspass imorgon.
Emmelie

2016-06-08 22:01:35
Yohanna af Skovde

Oj, liite tidigt! Fiona vaknar då ibland också, är skitglad och säger "hej mamma" :D

Svar: Haha det är för tidigt
Emmelie

2016-06-09 19:56:40
URL: http://yohannaafskovde.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0