Midsommar.

Midsommar är över och likaså det fina vädret, jag kan faktiskt inte minnas senast vi hade en så fin midsommar utan regn. Av alla högtider är nog midsommar min favorit, just för att det finns ingen köphets utan man träffas endast för att umgås och ha roligt. Vi firade denna midsommar precis som vanligt, hemma hos min pappa och åt lunch innan vi åkte lövad fyrhjuling in mot firandet. Det dansades kring stången, och Ebba tyckte minsann det var pinsamt och var inte road alls. När tusan blev hon för stor för att dansa? Min förhoppning är att det endast var en fas detta året och att det nästa år är roligt igen. Ponnyridning, dragkamp, lotter och annat kul hann vi med också innan det återigen var dags att åka hemåt igen - traditionell och idyllisk midommar helt enkelt!
 
Pappa förbereder midsommarmaten i uteköket:
Fiskarna står i dammen brevid och tigger när de ser människor:
Älskade lilla midsommar-Hugo
Ebba var inte alls på humör för kameran
 Min oroligt snygga sambo tillsammans med Hugo på flaket mot firandet
Ponnyridning x2
Dragkamp
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Marie

Men så härlig helg

2016-06-26 18:22:22
URL: http://sweetwords.se
ensekundtusentankar.blogg.se

Jäklar sjuksyrran! Vilken trevlig midsommar :)

Svar: Den var mysig, och lugn. Så precis i min smak med andra ord =)
Emmelie

2016-06-27 22:14:24
URL: http://ensekundtusentankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0