Gult är inte fult.

Matriell lycka damp ner i brevlådan idag.
 
 
Jag har varit i behov av en ny kalender nu ett tag eftersom min nuvarande tar slut mitt i sommaren och jag blev riktigt glad när jag såg att denna skönhet var på rea eftersom den går mellan januari-januari. Det gör mig inte särskillt mycket att jag bara får njuta av den tills dess, jag ser riktigt fram emot att få skriva in mina planerade tider jag har framöver. Lär skrivas för fullt när schemat inför sommaren på IVA väl behagar att dyka upp, kan tycka det är dåligt att man i mitten av maj fortfarande inte fått några tider inför sommaren, det blir liksom svårt att planera framåt då.
Nåväl, urtjusig kalender med olika mönster för varje månad. Minus är dock att den saknar indelning i veckor samt att den är på engelska, därav missar jag röda dagar och andra högtider som vi firar här.
 
 

Kommentarer
Rebecca

Håller med, tummen ner för det, fick lovat att schemat skulle vart klart förra veckan men har ändå inte fått de ännu.

Svar: Helt galet kan jag tycka. Bara för att man har sommarjobb så betyder det inte att man inte har något planerat under sommaren med familj och vänner, och tycker det är trist att man ska få vänta tills ca 2 veckor innan man börjar med att få sitt schema.
Emmelie

2016-05-18 20:36:44
Marie

Jajjamän den var fin =D

Svar: Skitsnygg, men som sagt inte helt praktiskt på engelska )=
Emmelie

2016-05-18 22:11:48
URL: http://sweetwords.se
ensekundtusentankar.blogg.se

Jag har aldrig lyckats med att ha en kalender :( börjar alltid bra men efter knappt 2 v så tröttnar jag typ...

Svar: Min är ett måste inför skolarbeten o jobb o tider på förskola/fritids :)
Emmelie

2016-05-19 19:16:30
URL: http://ensekundtusentankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0