Sommaren har vart på besök.

 
Vilken helg vi haft, försommar med 25 grader varmt och ingen njuter nog mer än jag. Vill passa på att njuta ordentligt eftersom sommarvärmen förväntas försvinna till helgen igen.
Vi har alltså varit på kosläpp och sedan spenderat vår första dag på stranden för i år, jag trodde inte barnen skulle bada men ack så fel jag hade när de alla hoppade i och doppade sig utan problem.
Fortsätter att njuta av sommaren så gott jag kan tillsvidare, därför smärtar det lite extra när jag nu istället sitter inne med en dator i knät och läser artiklar på engelska. Nåväl, får njuta ikväll på nya uteplatsen istället.
 
Önskar er en fin start på veckan.
 
 

Kommentarer
Angus

Åh men tack va fint du skriver!! :)
jag blir så glad. Jag ska säga till det lovar jag,
jag ska till gbg på Håkan den 4/6 men då har jag ingen möjlighet att fota tyvärr, har redan sagt nej till 2 fotograferingar

Svar: Då ska du ju iväg på nöje, såklart du inte ska fota då! Men det kanske kommer fler möjligheter, hoppas jag =)
Emmelie

2016-05-09 20:54:42
URL: http://angusfoto.blogg.se
Marie

ja tror det skulle börja vända mot ons, tors här. Så härliga dagar det varit, men samtidigt, jag har gärna lite svalare, vill ha lite vår med

Svar: Ja men jag längtar redan till nästa gång värmen kommer, verkar bli svalare här idag också.
Emmelie

2016-05-09 22:20:31
URL: http://sweetwords.se
ensekundtusentankar.blogg.se

Åhh så mysigt! :) konstigt att barn i te känner att det är kallt i vattnet. Så fort det blir lite varmt i luften vill Milo bada... Haha

2016-05-10 07:54:31
URL: http://ensekundtusentankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0