Söndag, ja då gör man nytta.

Återigen söndag och våra barnfria dagar tillsammans är över, idag kommer äntligen de där två huliganerna hem igen! Söndagar brukar bestå av att ordna och förenkla inför kommande tid med barnen, så man slipper göra lika mycket sådant med dom hemma. Storstädning, byte av alla sängkläder samt sortering av olika slag brukar sammanfatta våra barnfria söndagar ganska väl. Det jag ser mest ifram emot gällande allt fixande här hemma är att ordna det mysigt på vår uteplats inför sommaren. Dock är det omöjligt att ordna eftersom värmen aldrig tycks hitta till Alingsås i år, och för ett par veckor sedan drog jag ut ny jord över platser på gräsmattan där det behövs nytt gärs, och utan värme inget gräs. Vår baksida består alltså just nu av delvis jordhögar och vi kan inte använda den alls.
 
Dags att starta dagen och börja göra nytta, solen visar sig dessutom lite idag och jag minns tillbaka till den där soliga septemberdagen i början av hösten när min vän förevigade mig o min kärlek.




Kommentarer
ensekundtusentankar.blogg.se

Åhhh vilka fina bilder😍

2016-05-01 12:10:25
URL: http://ensekundtusentankar.blogg.se/
Marie

Så fina bilder på er och så mysigt att barnen kommer hem igen =D

2016-05-01 20:58:26
URL: http://sweetwords.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0