Helgen går för fort.

Helgen är över innan man ens har reflekterat att den har börjat, hur är det möjligt att ledigheten går så himla fort? Vi har haft Liam här i helgen och det innebär alltid lite mer kaos med ett barn till hemma. Hugo o Liam är väldigt glada i varandra samtidigt som dom bråkar om precis allt som går och bråka om, de är verkligen som två bröder.

Vi firade Henriks födelsedag i lördags och hade 18 personer hemma som trängdes, men det gick ganska bra ändå. Jag är kanske inte på världens bästa kalashumör nu med tanke på all stress jag går igenom på alla plan, men jag ansträngde mig det yttersta för att det skulle bli bra. Lagom till efter kalaset fick Ebba feber och inatt har även Liam drabbats, det känns lite extra dumt att åka tolv mil hemifrån på praktik när man vet att läget där hemma inte är optimalt. Men nu börjar nedräkningen, fem arbetspass till och sedan är praktiken över. Och som Henrik säger, om vi klarar de senaste motgångarna vi varit med om så klarar vi vad som helst tillsammans <3


Kommentarer
Marie

Så fina ni är tillsammans

2016-10-10 22:55:16
URL: http://sweetwords.se
angus

hihi inte tjatar du inte!!
Dessa bilderna är ju för övrigt väldigt fina!

Svar: Ja de är jättefina :)
Emmelie

2016-10-12 20:23:18
URL: http://angusfoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0