Dagarna går sakta framåt.

Fredag och trots att jag jobbar kvällen imorgon så är kroppen mentalt redo för helg och ledighet. Jag vill bara att perioden med praktik snart ska vara över,
för den tillsammans med allt annat kaos i mitt liv gör att jag nästintill gått in i väggen. Även om jag satsar på att ta en dag i taget och göra en sak i sänder så är det alltid saker i bakhuvudet som stör och stressar mig. Det är för mycket som ska göras och alla grejer är beroende av mig för att ordnas.

I helgen väntar barnhelg, jag hoppas den blir lite mindre kaotisk än vanligt och att de fina stunderna överväger det dåliga och att jag på något mirakulöst vis ändå kan ladda batterierna under söndagen iallafall. Jag ska kramas med barnen som bara den, jag hinner knappt träffa dom alls just nu känns det som.

Önskar er alla en fin helg.


Kommentarer
Marie

Önskar er en fin helg, hoppas att ni ska få en bra helg och vara nöjda allihopa

2016-09-23 23:09:38
URL: http://sweetwords.se
ensekundtusentankar.blogg.se

Trevlig helg !

Svar: Tack snälla ❤️
Emmelie

2016-09-25 09:55:23
URL: http://ensekundtusentankar.blogg.se/
Angus

Det bästa med dig är att du skriver så som det verkligen är, att det är inte vara så himla mysigt och roligt när barnen kommer hem utan förbannat tufft med! Det älskar jag....!!!

Svar: Åh tack snälla du. Jag försöker att skriva det jag verkligen känner och upplever och hoppas att det uppskattas av andra. Ett tag så gick jag och skrev bara om positiva saker, men så är ju int riktigt livet liksom. Kram på dig
Emmelie

2016-09-25 16:58:45
URL: http://angusfoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0