Ekorrhjulet är i rullning.

Alltså förlåt, men den där tiden och motivationen för att sätta sig ner och knåpa ihop ett par rader finns verkligen inte. Hela dagarna är jag hemifrån, från typ mitt i natten till sena eftermiddagarna. På gyn kämpar jag på att få mer självförtroende i min blivande roll som sjuksköterska, jag behöver tro mer på mig själv och inte vara rädd för att misslyckas känner jag. Det där berömda ekorrhjulet är i full rullning, praktik, pendla, göra mat, förbereda inför morgondagen och sedan försöka ha hand om barnen som tycks bråka konstant. Jag kommer vara ett vrak efter denna perioden och jag tar bara en dag i taget och hoppas verkligen att det räcker hela vägen fram.
 
Igår skulle vi åkt på kalas och haft och göra ett par timmar, tyvärr blev det inställt i sista minuten och jag fick snabbt försöka hitta på något annat att göra. Vi skrev tidiga önskelistor till Tomten och gick upp till skogen och lämnade dom under ett par stenar så Nissarna kunde hitta dom och ge dom till Tomen i tid. Det önskade sig blandannat : telefoner, studsmattor och en boll som man kunde sparka hela vägen till rymden.
Haha man kan inte annat än skratta åt Hugos alla önskningar han haft genom åren.
 
 
 
 

Kommentarer
mallan

Åh men smart att skriva listor redan nu, alltid bra med framförhållning för tomten! ;)

Svar: Man kan skriva heela året :)
Emmelie

2016-09-12 10:13:01
URL: http://majzans.vimedbarn.se
Mirre

Så fin spinddelbilden var och så synd att kalaset vart inställd då

Svar: Ja det var synd, får hoppas på att det blir av en annan gång :)
Emmelie

2016-09-12 12:57:40
Angus

I hear you sister!
tiden räcker inte till

2016-09-13 19:13:59
URL: http://angusfoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0