Mitt minsta lilla underbarn.

Veckan är återigen igång och jag fick en liten chock när jag under söndagen fick reda på att vi hade en dokumenationsuppgift som skulle vara färdig och inlämmnad och kopplad till teorier och begrepp under onsdagen. Jag visste om uppgiften, men hade helt missat tidpunkten för inlämningen. Så det blev hektiskt att försöka knåpa ihop något med Hugo hemma igår och idag har jag varit på praktiken på sjukhuset hela dagen, får hoppas uppgiften duger trots allt.
 
Imorgon väntar ännu en ledig dag hemma och jag ska till bvc-psykolgen med Hugo, det är egentligen bara ett kort litet möte där min och hans lek ska filmas och sedan utvärderas av psykologen inför vårt nästa möte. Situationen med honom går framåt och vi jobbar på, men det tar både energi och tid. Han är mitt alldeles egna lilla underbarn som många gånger har energi så det räcker för hela grannskapet och känslorna utanpå kroppen. Detta resulterar stundtals i mycket ilska och tårar men även stor lycka och empatisk förmåga. Han är mycket av allt helt enkelt - älskade lilla vän <3
 
 
 

Kommentarer
Marie

Oh hoppas att det går bra på mötet imorrn, kan tro det blir väldigt bra för er båda

Svar: Blir nog bra tids nog får vi hoppas, en dag i taget.
Emmelie

2016-09-20 22:08:36
URL: http://sweetwords.se
ensekundtusentankar.blogg.se

Hoppas det går bra på Bvc mötet!

2016-09-21 16:42:31
URL: http://ensekundtusentankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0