Besöket.

 
Jag har hittat mitt macro objektiv efter att det har legat flera år bortglömd i lådan. Kul att exprementera lite och fota annat mot vad man brukar, likaså att leka lite med redigeringen.
Tillsammans med kusin Nea så hängde vi en stund på stadens skatebana och Hugo fick göra av med välförtjänt energi efter gårdagens innedag.
 
Idag var läkarbesöket jag väntat på sedan juni och efter utökade prover så kom det fram till att det inte finns några fysiologiska orsaker till mitt låga kortisolvärde. Värdet kan gå ner och bli påverkad efter långvarig stress,därav mitt låga värde. Eftersom jag inte kommit långt i tillfrisknandet och fortfarande har svårt att acceptera det faktum att jag är utmattad och har många fysiska symtom så anser läkaren inte att jag ska arbeta ännu. En del av mig vill jobba, jag älskar mitt jobb. Samtidigt är jag rädd för hur kroppen reagerar, hur vanisnigt trött jag är och hur minsta lilla stimuli för mycket kan rubba mig totalt..
 
Dags för middag, idag väntas det lax.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0