Äntligen!

2018-07-18 dagen då jag kan titulera mig med att ha ett körkort. 32 år gammal men har egentligen inte känt behovet av att ha det där kortet förens de två senaste åren när barnen börjat ha mer aktiviteter och sambon blivit trött på att köra. Så äntligen har jag det, och vilken frihetskänsla det kommer bli för mig som tidigare varit beroende av andra. Jag firar kortet med att tillsammans med lillasyster köra ut och meta vid sjön, sådana saker hatar ju Henrik att göra och det känns skönt att kunna hitta på sådant själv nu framöver.
 
Min utmattning går sakta men säkert bättre, jag är inte längre lika svag i kroppen och har fått mer energi tillbaka. Mitt minne är fortfarande påverkat och jag har det svårt att vara bland mycket folk då det fullkomligt äter upp min energi. Att fiska och sitta i naturet är sådant som ger energi för mig, får hoppas det ger samma känsla även denna kväll.
 
 
 

Kommentarer
maria eek

Stort grattis till körkortet <3

Svar: tusen tack vännen!
Emmelie

2018-07-19 02:03:46
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0