Helgen var över på ett kick.

Och så var ännu en helg över och måndagen startar igen. Idag är det en typisk tung måndagskänsla som hänger över mig. Jag har pratat med försäkringskassan och försöker mentalt ladda för att komma tillbaka till arbetet igen nästa vecka. Jag har varit heltidssjukskriven pågrundav utmattningsyndom sedan i mitten av juni och nu är det alltså dags att återgå till arbete, även om det bara är 25% till en början. Jag ser fram emot arbetet samtidigt som jag är rädd för hur kroppen ska reagera. En dag i taget och ett försöka i att vara i den uppgift jag tar till mig för stunden, även om det som sjuksköterska innebär att vara "spindeln i nätet" och få allting att fungera.
 
Helgen innebar försenat litet fördelsedagsfika för Henrik som fyllt år. Vi hann även med en riddashow i lördagskväll med eld . Spännande tyckte barnen, och även mamman =)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0