En liten grej för andra.

 
Det kan se litet ut för omvärlden, att barnen kreativt får klippa och leka med en gammal kartong för att skapa. En självklarhet för många. Men för mig är detta ett stort steg framåt. Jag får panik inombords när jag tänker på alla små kartongbitar som kommer behöva städas och allt tjat jag kommer få göra för att ens få barnen att plocka upp efter sig. Men idag var jag i nuet och stressade inte händelserna iförväg, vilket för barnen innebar en tid av lek tillsammans. Att en sån liten sak kan kännas så stor, även om det bara handlade om en kortare tid så var det ett steg framåt för mig.
 
Dags för kvällens aktiviteter med att natta barn, sedan premiären av Bonde söker fru!
 

Kommentarer
MADDISENJ.SE

Heja dig! Hoppas du fick en mysig stund framför tv:n :D

Svar: Tack snälla du =)
Emmelie

2018-10-03 21:47:14
URL: http://maddisenj.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0