Söndag

Gick precis upp o har molande mensvärk i ryggslutet som kommer o går.
Sånt man får stå ut med i slutet antar jag.
Ryggvärken släppte iaf lite efter ett x antal timmar, usch kroppen vill inte va gravid längre nu tror jag!
Men men en vacker dag är de the end, när som helst nu egnetligen.

Ska ta mig en kopp kaffe o frulle nu, alltid lika gott med frukost.

Sen vet jag inte alls va som händer idag, ska la till Malin en sväng om jag ej får för ont någonstans.
Va längesen jag träffade henne ju.
Brukar alltid träffa henne en stund varje dag annars.

Hoppas denna dagen går fort fram.
Imorgon är de spädbarnsgruppen igen o jag ser verkligen fram emot de alltså.
Sen även på torsdag, bm på torsdag med.
Då ska de skrivas förlossningsplan o de vanliga mätning o lyssna, hoppas jag slipper prover!
Sen kommer ju Becka o hälsar på också, o så ska jag antagligen på visit hos Lizze o tillskottet:)
SÅ ja en del planerat i kommande vecka.
Till denna helgen kommer ju Johans föräldrar också, vi ska få deras gamla soffa.
Ingen som vill ha våran? ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0