ännu en morgon med solsken

Visst blir man på mkt bättre humör när man slår upp ögonen och inser att solen skiner igen?
Man får mkt mer lust att ta tag i dagen.
Hade jag vaknat till en dimmigt/duggit April-väder hade jag därimot fortsatt velat dra huvudet under täcket.

Igår fick jag beställt säng, på jysk blev de.
Fick börja köpa själva madrassen först, har liksom int råd o köpa även sängram till just nu.
Men madrass på ben får duga tillsvidare tycker jag.
Skärtorsdag skulle den komma in, så de hoppas jag dom håller nu!

Resten av dagen spenderades hos mamma,vi tog en promenad o jag lagade den berömda tacofisken - mums!

Hemvägen va svettigt värre eftersom jag hade vinterjacka på mig i värmen.
Skulle verkligen behöva en ny typ sportjacka i ngn härlig färg, kan iofs finnas någurlunda billigt nån stans, nån som har tips om var?

Supertrött när jag kom hem så vi tog oss en liten powernap hela familjen, riktigt skönt när man kan göra så ibland.

Idag har jag inga som helst planer faktiskt.
Änsålänge har jag iofs inte hört massa hostande o snorandes från Ebba, så får vänta o se hur de är, låter hon helt okej blir de ju spädbarnsgruppen, men de tror jag inte dock.
Annars kanske kan borde försöka fixa lite kartonger o packa ner massa saker som inte behöver va i lägenheten.
Allt för att få lite mer plats o få de att se lite luftigare ut.
Vill köpa massa nytt hem, vill ju liksom trivas där jag bor.

Johans tatuering blev jätte fin!
Slänger upp bild när han tagit någon :)

O nu ropar Ebba o jag tänkte ta mig en kopp kaffe som vanligt.

Två trötta tjejer

Kommentarer
Lizette

Fina ni är, Ebba ser redigt trött ut. :-)

Vad fick Johan betala för tatueringen? Fick du Mias nummer så jag kunde ringa henne eller nått sånt.

2009-04-02 13:04:01
URL: http://www.paddis.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0