Så va man 23 nu då.

Dagen igår va helt okej.
Relativt vanlig dag men ändå med de där lilla extra :)
Av Johan fick jag  ett smycke i  silver där de stod Ebba, han hade verkligen ansträngt sig för att få tag i de.
Fick en rosa mp2 o rosa hörlurar med av han, tjejigt värre =)

presentkort på Gina tricot - av Christina
Presentkort på JC- av Della
Presentkort på No19/Frisörstugan - av mamma
Ett par gympaskor- av mamma
Två kuddar - Av mormor

Jätte nöjd med de grejerna.
Presentkorten va ju de jag önskat mig, o ett par nya kuddar till sängen som ska komma i veckan kommer nog bli super bra.

Gick till stan med syster o köpte mig ett par solglasögon.
Självfallet vaknade Ebba när vi va där, de slår aldrig fel.. hon har vaknat i stan VARJE gång.
Alldeles för mkt folk för o gå där o kika mer så vi gick hem i den stekande solen :)

Johan hade bakat en tårta till mig efter lite tjat från min sida :)

Idag hade jag planer på o sitta ute o sola o va ute o gå, men just nu ser ju de inte ut som de kommer hända eftersom de e värsta mulet o duggigt ute (hoppas de vänder snarast)

Jaja vill även säga till er o hålla utkik eftersom de kommer finnas lite erbjudande o tävling i bloggen under de närmaste dagarna.
Fint pris utlovas :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0