Tröttast i Sverige typ

De senaste dagarna har jag varit sjukt trött, kan inte förstå varför.
Jag menar i tisdags somnade jag innan desperate housewifies va slut, typ kvart över nio eller något.
De va så jag somnade när jag va gravid, o de e jag ju inte nu liksom.

Imorse slog Ebba upp sina blå 06:17 o då va jag åxå sjuukt trött o gick inte upp utan vi låg kvar i sängen o hon somnade sedan vid 07 om för att sova tills nu, o hör o häpna.. jag är trött än!
Vet inte om de kan bero på att jag sover så ytligt eftersom hon vaknar lite då o då och är ledsen.
Hoppas tröttheten går över snart iaf.

Alingsåshem kommer hit idag o kollar på våran "trasiga" kyl..
Hah hoppas jag kan få en ny, frysfack suuger.

Simhallen funkade fint igår o Ebba skötte sig bra.
Lika kul som sist va de inte riktigt men hon va ju inte ledsen eller så på något vis, blev bara bad ca20 min denna gången.

Idag är de äntligen spädis igen, ska bli kul o komma dit o få maten serverad o leka med Ebba.
Hon gillar ju när de händer grejer så man får försöka underhålla lilla damen så gott de går.

Fan mjölken är slut, vill ha kaffe ju!

Kommentarer
Daniella

haha nedu han är inte klok någonstans när han gör så :P men visst va den fin!? måste säga att de va nog det finaste någon gjort för mej :P

2009-04-23 09:18:54
URL: http://dellisch.blogg.se/
Lizette

Du har väl aldrig slut på mjölk, arla ligger ju i ditt vardagsrum.. Muuu!!!! ;-)

2009-04-23 09:28:20
URL: http://www.paddis.se
Lizette

Men Emme, du är ju inte ens i närheten av dom där. Har du inte sett hur äckligt dom har det som är med i rent hus?

Ja, jag ska lägga upp dom bilderna. Tar det i nästa blogg jag gör, promise!

Hade varit kul att åka typ Ikea med dig men så svårt bara med alla barnen. Får ju plats i bilen iofs men barnvagnar och shopping är svårt att få ner. Jag får ta och köpa mig en minibuss helt enkelt. Men kanske någon gång då Mr President är hos Berit. Smart.

Ha det bra på spädis idag. Kram

2009-04-23 11:29:30
URL: http://www.paddis.se
Anna

ja så känner jag med och sen är siri sjukt mycket lugnare nu när hon får utlopp för hela sugbehovet. nöjd bebis=nöjd mamma :p

2009-04-23 17:51:23
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0